IMPORTANT: Comenzile plasate între 24 dec. și 7 ian. vor fi procesate în data de 8 ianuarie. Sărbători frumoase!

Caută

Livrare si retur

Iti oferim livrare rapida la domiciliu si retur in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produselor. Afla mai multe!

Produsele rezervate pe site-ul www.agromir.ro:
– Se pot ridica de la sediul magazinului
– Se pot trimite folosind livrarea prin curier

Expedierea:
Coletele se expediaza zilnic pana in ora 15:00
Daca produsul este pe stoc, pregatirea si livrarea coletelor necesita 24-48 de ore
Daca produsul nu este pe stoc veti fi contactat pentru a stabili toate detaliile

Costuri de livrare:
Cost standard : 25 lei
Orice cost suplimentar al livrarii vi se va comunica in prealabil.

Returnarea
Returnarea produselor se poate face in 14 zile de la intrarea in posesie a produselor comandate.
Banii se primesc in maxim 24 de ore dupa ce anvelopele ajung la noi.

Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de pe site-ul www.agromir.ro, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romana (OUG 34/2014), care transpune Directiva Europeana 2011/83/EC, prevede : “Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. Astfel, clientii S.C. AGROMIR STORE S.R.L. pot returna produsele in ambalajul original si in aceeasi conditie in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui alt motiv. De asemenea, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi de la data primirii produsului.

“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind una dintre modalitatile din pagina de contact.

Cum returnezi produsele vandute de agromir.ro:

1: Completeaza formularul de retur asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur;
2: Alege motivul returnarii si optiunea de retur: Vreau schimb cu acelasi model, Vreau schimb cu un produs diferit sau Vreau banii inapoi;

Daca ai optat pentru optiunea Vreau banii inapoi si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Te rugam sa ne oferi contul persoanei pe numele careia s-a emis factura sau contul firmei in cazul persoanelor juridice. Costul de returnarea a produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mentiunea ca de la serviciul de transport ales sa aiba conformare de primire, in cazul in care este necesar. S.C. AGROMIR STORE S.R.L. va inapoia contravaloarea produselor returnare care indeplinesc conditiile mentionate anterior, in cel mult 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului prin aceeasi modalitate de plata prin care s-a achitat contractul daca nu este solicitat altfel de catre client. Mentionam faptul ca suma returnata nu include costurile de transport suportate de client. In cazul in care nu ti se precizeaza o alta adresa de retur, te rugam sa trimiti anvelopele la adresa Bd. Independentei, nr 67, Baia Mare, jud. Maramures.

Pentru persoane juridice: toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit (avand etichetele europene lipite pe fiecare anvelopa). Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice. Dupa completarea formularului poti sa returnezi produsele insotite de copie factura si copie certificat de garantie.

In cazul clientiilor cu personalitate juridica termenul de retur este de 10 zile calendaristice, cu exceptie produsele aduse pe comanda si/sau comanda speciala si/sau in stoc furnizor.

Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele:
– anvelope care nu au fost comercializate de S.C. AGROMIR STORE S.R.L.;
– anvelope montate si demontate;
– anvelope ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, deformari, intepaturi, taieturi, ruperi de material, sau cu alt defect evident;
– anvelope depozitate necorespunzator
– anvelope care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala).
– anvelopele comandate in stoc furnizor, direct de la producator sau distribuitori externi sunt comanda speciala.

Produsele cu lipsa de conformitate:

Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile tehnice afisate si mentionate pe site-ul www.agromir.ro pot fi returnate dupa notificare a S.C. AGROMIR STORE S.R.L.. In acest caz clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu un alt produs conform sau fie pentru returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expeditie. Lipsa de conformitate nu se refera la viciile de fabricatie. Costul de transport in aceasta situatie platit de catre SC AGROMIR STORE SRL.

Produsele defecte de nou (D.O.A. – dead on arrival):

Produsele defecte de noi (DOA – Dead on Arrival) vor fi inlocuite cu un produs functional cu conditia notificarii in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie. In cazul in care produsul nu mai este disponibil clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu unul similar la alegerea sa, fie pentru returnarea contravalorii acestuia. Costul de transport in aceasta situatie platit de catre SC AGROMIR STORE SRL. Se defineste viciu ascuns (Ordonanta nr. 21/1992 Art 2 Alin 21) deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscuta si nici nu putea fi cunoscuta de catre consumator prin mijloacele obisnuite de verificare.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la firma de curierat in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara referitoare la cantitatea sau inegritatea produselor nu va fi luata in considerare.

Formular Retur

Revenim in maxim 24h cu un raspuns.

Cauta un produs aici:

Exemplu: 155/80R13

 

Nu te descurci?
Suna la 0754 492 297 si te ajutam noi!

Lasa-ne un mesaj!
1
Suntem aici să te ajutăm!
Salut!
Suntem aici sa iti raspundem tuturor intrebarilor.