IMPORTANT: Comenzile plasate intre 1 si 6 mai vor fi procesate in data de 7 mai. Va multumim si va dorim sarbatori linistite!

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de noi beneficiaza de garantie. Descopera conditiile de acordare ale garantiei!

Produsele comercializate de S.C. AGROMIR STORE S.R.L. beneficiază de 24 de luni de garanție, conform OUG nr. 140/2021, condiționat de respectarea instrucțiunilor de utilizare. Durata medie de utilizare a unei anvelope este de 5 ani, această durată este valabilă în funcție de regimul de utilizare a anvelopei. Drepturile conferite prin lege consumatorului nu sunt afectate prin garanția oferită.

Următoarele situații vor conduce la pierderea garanției:
1. Efectuarea oricăror intervenții de reparare la anvelopă înainte de valorificarea garanției.
2. Montarea sau demontarea necorespunzătoare a anvelopelor, montarea pe jante de mărime/tip incorecte, deteriorate sau ruginite.
3. Folosirea unor mărimi incorecte de camere sau manșoane.
4. Nu se acordă garanție pentru anvelopele care prezintă intervenții externe, concretizate în, dar fără a se limita la tăieturi, lovituri sau crăpături provocate de corpuri ascuțite, dure, de gropi sau borduri.
5. Uzură prematură sau anormală cauzată de vehicule defecte, dezalinieri a axelor, reglaje de unghiuri incorecte.
6. Supra- sau sub-umflarea pneurilor, supraîncărcarea vehiculului sau anvelopei.
7. Deteriorarea cu mijloace mecanice sau chimice a anvelopelor.
8. Deplasare cu roata/roțile blocate.
9. Curățarea incorectă a spațiului dintre roțile jumelate (duble) sau deteriorarea cauzată de corpuri străine între roțile duble.
10. Utilizarea anvelopelor în curse automobilistice sau competiții (cu excepția anvelopelor special pentru curse).
11. Deteriorarea cauzată de incendii sau accidente.
12. Depozitarea incorectă a anvelopelor.

Reglementări de acordare a garanției:
Reclamațiile referitoare la produsele achiziționate se fac în perioada de garanție prin completarea fișei de identificare a reclamației, în care se vor furniza informațiile obligatorii solicitate. Reclamațiile se vor transmite prin cale electronică pe adresa de e-mail comenziagromir@gmail.com. Cumpărătorul va prezenta, de luni până vineri între orele 09:00-16:00, la sediul AGROMIR STORE Bulevardul Independenței, nr. 67,județ Maramures, anvelopele reclamate demontate de pe jante, curățate și marcate în locul defect. În cazul în care există costuri de transport pentru prezentarea produselor la sediul AGROMIR STORE, acestea sunt suportate de către client. Reclamația va fi însoțită de certificatul de garanție în original, factura și/sau chitanța pentru produsul cumpărat și o copie a documentului de înmatriculare a vehiculului pe care au fost montate anvelopele reclamate.

Documente necesare analizării expertizei:
1. Copie factură fiscală;
2. Copie certificat de garanție;
3. Copie certificat înmatriculare al autovehicului;
4. Proces Verbal de constatare a defecțiunii, care trebuie să cuprindă: modul în care s-a efectuat montarea pe jantă, poziția de montaj pe axă, tipul de jantă folosit, presiunea și sarcina utilizate, descrierea împrejurărilor în care a apărut defecțiunea reclamată.
S.C. AGROMIR STORE S.R.L. își rezervă dreptul de a verifica anvelopele reclamate prin experți tehnici autorizați neutri, înainte de a lua decizia finală legată de rezolvarea reclamației.

Modalități de acordare a garanției:
Reclamațiile se vor rezolva în maxim 30 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate sau defecțiunile produsului. În cazul în care se constată caracterul întemeiat al reclamației, consumatorul are dreptul să i se aducă produsele la conformitate prin reparare, înlocuire sau, dacă acest lucru nu este posibil, are dreptul la restituirea contravalorii produsului reclamat.

Ai o intrebare? Te ajutam noi!

 

Cauta un produs aici:

Exemplu: 155/80R13

 

Nu te descurci?
Suna la 0754 492 297 si te ajutam noi!

Lasa-ne un mesaj!
1
Suntem aici să te ajutăm!
Salut!
Suntem aici sa iti raspundem tuturor intrebarilor.